life on top s01e01 sister act hd full episode https://anyxvideos.com xxx school girls porno fututa de nu hot sexo con https://www.xnxxflex.com rani hot bangali heroine xvideos-in.com sex cinema bhavana

Jürgen Graf: Holokaust jako religia

Promuj nasz portal - udostępnij wpis!

Claud Lanzmann (Klod Lancman), reżyser 9–godzinnego filmu „Shoah”, w jednym z jego epizodów, gdzie „naoczni świadkowie” opisują proces eksterminacji w obozach zagłady, przytacza wypowiedź, która rzeczywiście nie wymaga komentarzy:

„Jeśli Oświęcim nie jest po prostu koszmarem historii, jeśli on nie podpada pod określenie «banalnego zła», w takim wypadku rozsadza on same podstawy chrześcijaństwa. Chrystus – Syn Boży, który osiągnął kres ludzkich możliwości, kiedy poniósł straszliwe męki. A jeśli Oświęcim jest prawdą, oznacza to, że istnieją ludzkie cierpienia w ogóle nieporównywalne z cierpieniami Chrystusa. W takim wypadku Chrystus to kłamstwo, i nie od niego przyjdzie Zbawienie. …Albowiem Oświęcim jest czymś nie do porównania bardziej ekstremalnym, aniżeli «Apokalipsa», rodzi nieporównywalnie większe przerażenie niż to wszystko, co Jan opowiada w «Apokalipsie». Bo Apokalipsę da się opisać, a nawet bardzo przypomina ona hollywoodzkie show, spektakl, podczas gdy Oświęcim nie da się wyrazić ani przedstawić, a więc księga «Apokalipsy» – kłamstwo, a wraz z nią i «Ewangelia». Oświęcim jest obaleniem Chrystusa”.

Tak, wyraźniej nie da się powiedzieć, że „holokaust” stał się na wieki religią dla wielu Żydów. W Boga wierzy chyba dwóch Żydów spośród trzech, w komory gazowe – 99,9%. I gdyby ta ponura religia ograniczała się jedynie do Żydów, byłoby to ich wyłącznie osobistą sprawą. Ale zupełnie fatalnie już od pewnego czasu trwają nieukrywane próby narzucenia jej nie-żydom.

„Jeśli Oświęcim to prawda, wtedy Zbawienie przychodzi nie od Chrystusa”, tak uważa Lanzmann. W takim razie od kogo? Całkiem oczywiste: od żydostwa, które stało się dzięki Oświęcimiu zbiorowym Mesjaszem! Przeciwnym biegunem do takiego mesjasza jawi się „NS reżim z jego fabrykami śmierci” – wcielenie absolutnego zła.

Do zakresu takiej religii, – pseudoreligii, – włączono wzrastające w liczbę zabytki „holokaustu”. A wątpienie w „holokaust” zaczęto tymczasem w wielu państwach ścigać prawem, a nawet jakiekolwiek jego naukowe badanie. Dzisiaj na „wolnym Zachodzie” wolno bezkarnie wątpić w istnienie Boga, ale w komory gazowe – nie. W ten sposób zamknął się krąg.

Jürgen Graf

holocaust

Fragment książki wydanej w Lublinie w 1998 roku. Materiał o charakterze historycznym i edukacyjnym.


Promuj nasz portal - udostępnij wpis!
Podoba Ci się nasza inicjatywa?
Wesprzyj portal finansowo! Nie musisz wypełniać blankietów i chodzić na pocztę! Wszystko zrobisz w ciągu 3 minut ze swoje internetowego konta bankowego. Przeczytaj nasz apel i zobacz dlaczego potrzebujemy Twojego wsparcia: APEL O WSPARCIE PORTALU.

Tagi: ,

Subscribe to Comments RSS Feed in this post

7 Komentarzy

  1. vide: T. Gabiś (Wrocław) i cykl jego artykułów pt. „Religia holocaustu”; stare nry „Stańczyka” (pismo konserwatystów); jest tutaj sporo ważnych, rzeczowych i ciekawych przypisów oraz bibliografii na ten temat; aktualne,
    oraz ku przypomnieniu znana, stara już, lecz nadal również aktualna praca N. Finkelsteine`a „Przedsiębiorstwo holocaust”.
    Jej autor za tę pracę jako Żyd został przeklęty przez swoje żydowskie środowisko i wyrzucony bezpowrotnie z kilku uczelni; sam jeździł po kraju, USA z odczytami (jest o tym dokument filmowy, czasem emitowany na tvp kultura), podobnie zresztą jak D. Irving.
    Polecam, warto.
    „Kto czyta, nie błądzi”.
    „Kto pisze, rządzi”.

  2. ps. Dlatego, np. x. prof. JS z Wrocławia (dawniej na PWT) przestrzegał, aby publicznie nie przeklinać Żydów, ponieważ to się mści, prędzej czy później; oni są pamiętliwi i nie odpuszczają.
    Jahwe także pamięta (por. ST/NT Biblia).
    Coś w tym jest – vide przypadek S. Michalkiewicza i jego kolejne perturbacje z sądami; ostatnio jeszcze wyzerowanie jemu konta bankowego po zaocznym „procesie”, niczym z niedokończonej powieści F. Kafki.
    Dlatego trzeba uważać, gdzie, co, jak i do kogo się mówi, żeby potem nie płakać albo obudzić się z ręką w nocniku.
    Być może to niektóre „anty” w połączeniu z pewnymi „izmami” rodzą złość, nienawiść oraz sankcje prawne (KK), u pewnych wpływowych ludzi czy środowisk, szczególnie współcześnie.
    Warto przypomnieć przy okazji dawne wykłady na Placu Katedralnym we Wrocławiu, wybitnej i znanej w świecie postaci, x. prof. M. Poradowskiego oraz jego liczne książki i prace z teologii (m.in. dogmatycznej, liturgiki – posoborowe zmiany), historii Kościoła (II SW), filozofii etc.
    Warto, bo są one aktualne, godne polecenia i czytania.
    RIP

    • Aha, czyli według tego, co napisałeś nie wolno krytykować żydostwa, bo inaczej będą czary mary i będzie się obłożonym klątwą, oprócz tego będzie się wyklętym i zgnije się w pierdlu.
      Najbardziej wymowny jest ten fragment:
      „Być może to niektóre „anty” (muh antisemitism) w połączeniu z pewnymi „izmami” (muh fascism, nazism, nationalism, 6 gorrillion) rodzą złość, nienawiść oraz sankcje prawne (KK), u pewnych wpływowych ludzi czy środowisk, szczególnie współcześnie.”
      Wszystko jasne :-)

    • (Ktoś tam) „przestrzegał aby publicznie nie przeklinać Żydów”

      „Dlatego trzeba uważać, gdzie, co, jak i do kogo się mówi, żeby potem nie płakać albo obudzić się z ręką w nocniku.”

      Dzięki, za bezcenne porady.

      A tak poza tym: o co ci chodzi?

  3. „Aby dowiedzieć się kto naprawdę Tobą rządzi, sprawdź po prostu, kogo nie wolno Ci krytykować”.
    Tyle w temacie religii holo i kar dla niepokornych.

  4. „Boje się tylko Pana Boga”.
    Zatem Pana Boga, bo jeśli nie, to kończy się jak niejaki Nergal, teraz w sławie, ale potem z ręką w nocniku. Amen.

  5. Sylwetka Autora (w języku angielskim):

    „Juergen Graf, a Swiss citizen, was born in 1951 in Basel. He studied French, English, and Scandinavian languages at the University of Basel, and then worked for some years as a teacher. After becoming acquainted with the revisionist view of the Holocaust in 1991, he became active in this field.

    In the years since, he has carried out extensive research in different archives on the Holocaust issue, and has written and lectured extensively on various aspects of it.

    He is the author of five books on various aspects of the Holocaust issue, and co-author (with Carlo Mattogno) of three additional works.

    Graf’s „Holocaust on the Test Stand” book has appeared in German, French, Spanish, Dutch, Bulgarian, Italian, Russian and Arabic editions. In March 1993, following publication of the 112-page German edition, Der Holocaust auf dem Prüfstand, he was summarily dismissed from his post as a secondary school teacher of Latin and French. In December 1994 the French-language edition, L’Holocauste au scanner, was banned in France by order of the country’s Interior Ministry. Some 200,000 copies of an expanded edition of this work were published and distributed in Russia under the title „The Myth of the Holocaust.”

    In 1998 he was prosecuted, along with his publisher, Gerhard Förster, for „denying” the gas chambers and the six million figure. In July 1998 a Swiss court sentenced him to 15 months imprisonment, and to pay a large fine, because of his writings.

    Rather than serve the sentence, in August 2000 Graf went into exile. In 2001 he married a Russian historian in Moscow. He earns his living as a translator, including as a translator for the Vierteljahreshefte für freie Geschichtsforschung.”
    http://www.revisionists.com/revisionists/graf.html

Zostaw swój komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*